ClickCease

הנחה ומתנה לרוכשים באתר - משלוחים חינם לכל הארץ! למרות המצב הבטחוני המורכב חברת ליולדת מספקת משלוחים מהיום להיום לאיזור השרון, גוש דן וערי המרכז מאשקלון ועד זכרון

עגלת קניות 0
0
0
Subtotal: 0
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.

ליולדת - מרכז הזמנות ארצי

מתנה ליולדת - משלוחים חינם לכל הארץ!

הנחה ומתנה לרוכשים באתר - משלוחים חינם לכל הארץ
למרות המצב הבטחוני המורכב חברת ליולדת
מספקת משלוחים מהיום להיום לאיזור השרון,
גוש דן וערי המרכז מאשקלון ועד זכרון

5 דברים שכיף לעשות עם תינוקות

5 דברים שכיף לעשות עם תינוקות

ההורות החדשה מלאה אושר ושמחה אך לעיתים יכולה להיות מעט משעממת עבורכם ועבור התינוק אז הנה כמה רעיונות שכדאי שתבדקו ותתחילו לעשות קצת כייף ביחד:

 1. צאו לפיקניק בגינה הסמוכה לביתכם- קחו שמיכה וארוחת צהריים ותנו לקטנצ’יק שאיתכם לחוש את דגדוגי הדשא בכפות הרגליים ואת רשרושי צמרות העצים. גם אם הוא צעיר מכדי לשחק במתקנים ובכדור, הוא נורא אוהב להביט באלו שכבר יכולים. 
 2. האזינו למוסיקה ביחד- מתי בפעם האחרונה האזנתם לשירים שליוו אותכם עד לרגע בוא הדלת נפתחה ושותף חדש נכנס לדירה? כבו את הטלווזיה ואת שירי הילדים החליפו במוסיקה שאתם אוהבים. החידוש בצלילים ובקולות יוליד עוד דבר משותף בינכם, וירגיע גם אותו ובעיקר אותכם. 
3. ללמוד שפות ביחד- אם מאז ומתמיד חלמתם להוסיף שפה לרזומה זה הזמן, ומה יותר כייף מזה שיש לכם עם מי ללמוד? בסופו של דבר גם אם לא תוכלו לדבר בינכם סינית שוטפת כשהאורחים יגיעו, בעתיד יוכל הילד לשפר את השליטה בשפות זרות בהמשך הדרך.
 4. בייבי ספא- מה יותר מרגיע וכייף מלהפעיל מוסיקה מרגיעה ולחלוק אמבט חמים?    אם התינוק מרגיש קצת שמח ועליז אפשר להכניס גם מעט צעצועים. רק שימו לב:   לא למלא את האמבטיה בכמות מים גבוהה מדי,ולוודא אחיזה איתנה בילד. 
5. קצת ספורט לא מזיק- צאו עם העגלה להליכה מהירה ברחביי העיר. התינוק רואה עולם, ואתם מפחיתים במשקל. אחרי הכל בני האדם הם יצורים סולאריים ושמש עושה לנו רק טוב(במידה כמובן)

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות


      זוכרים להשתמש בקופון?
      IL2024
      10 ש"ח הנחה + מתנה לרוכשים באתר, וכמובן
      משלוחים חינם לכל הארץ